Men tjena!

Igår sov jag över med Moa vi hade ap mysigt!!!
Först var vi på Ikea ju och så.
Sen var vi på väla och handlade julklappar och så.
Var där ett tag sen åkte vi hem och bara mös och tittade på film!
Hade det super mysigt!
 
Och kan ni gissa vad jag gjorde på Ikea?
Nää det klarar ni inte :)
 
Jag lyckades sätta igång larmet :)
Haha. Hur lyckas man?
 
Om ni undrar hur jag lyckades så råkade jag öppna en nödutgång :D
 
Förresten gjorde video bloggen i fredags men den laddades inte upp så jag ska fixa det nu typ :)
 


Generally I don't read article on blogs, however
I would like to say that this write-up very pressured
me to check out and do it! Your writing style has been amazed me.
Thank you, quite nice article.

2022-05-06 // 01:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback