julbord idag :)

jag har inte bloggat för min blogg app på mobilen har inte funkat och jag har inte haft tid att blogga. 
men i alla fall i onsdags skulle jag och josse rida lektion men vi kom för sent så vi hann inte så jag red tessan en stund barbacka i paddocken istället. 
efter det åkte vi till vårt nya stall och lämnade maten osv, och som josse sa så var alla där jätte trevliga. 
i torsdags var jag och min syrra på flädie och köpte foder och efter det åkte jag och natti till ikea och emporia :) 
i fredags var jag med kompisar och igår pluggade jag typ bara och bakade lusse katter. 
 
idag är jag inte i stallet för vi ska på julbord idag.. bloggar mer efter det, men åker nog till emporia efter och köper en hollister tröja och ett par svarta byxor :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback