tävling på söndag (Y)

HOLA ! ♥♥
kör litet snabb inlägg nu. 
lyssnar på musik och är AS TAGGAD. fööör på söndag....... är det tävling och jag ska tävla två små älsklingar
som då är Skrållan och Sally ♥
och fick reda på att skrållan alldrig hade varit i ridhus och högtalaren och allt har hon ju då inte hört ihellet fast man får ju hoppas på det bästa ! (lycka till?)
haha, men men tror faktist att det går bra .. och sally är ju van s det går ju bra med henne !♥
imorgon hoppar jag skrållan lite ska öva lite med fladdriga saker och ja lite bana och så .
har typ inget mer att säga utan att jag älskar min sötnosar! ♥
jag och skrållan i hagen ♥
Foto: Tyra/ Tyyyyyrz
www.tyrz.blogg.se 
jag och skrållan hoppar ♥
Foto. Tyyyyrz <----
 
 
jag och sally ♥ = BÄST !
Foto: Tyyyyrz <---
www.tyrz.blogg.se 
 
jag och världens bästa hoppar ♥♥♥
trjedje fotot på mig är fotat av Frida 
www.ffridaslife.devote.se 
 
seeeeeee yaaaaaaaa ! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback